• 2025-04-01

Ismerje meg, hogy melyik CPM és hogyan használható az online költségkeret-kezelésben

Exontrol ScrollBar Extension

Exontrol ScrollBar Extension

Tartalomjegyzék:

Anonim

Ha online szeretne hirdetési területet vásárolni, akkor hamarosan bekerül a CPM kifejezésbe. Ez az iparág által használt kifejezés a „hirdetésmegjelenítések” költségeinek megvitatására, és messze a leggyakoribb mérési egység a digitális reklámozásban. A digitális hirdetési terület megvásárlásának és eladásának leggyakoribb módja.

A CPM meghatározása

A CPM a Cost Per Mille-t jelenti, és egy másik módja a Cost Per Thousand-nak. Ebben az esetben 1000 megjelenítés egy webhelyen. Nem szabad összetéveszteni más hasonló, de eltérő kifejezéseket, beleértve a CPC-t (költség per kattintás) és CPA-t (költség / művelet / beszerzés).

Benyomás

Néha néző vagy hirdetés nézetként egy hirdetésmegjelenítés megegyezik azzal, hogy egy hirdetésszerver a felhasználó böngészőjének oldalra vonatkozó kérésére válaszol. Ez az, és ez minden. Egyesek tévesen azt gondolják, hogy a hirdetésmegjelenítések olyan hirdetések, amelyeket egy felhasználónak (akár észrevették, akár nem), egy webhelyen vagy más online médiumon. Ez tényleg helytelen.

Sajnos ez azt is jelenti, hogy a hirdetésmegjelenítések statisztikái gyakran helytelenek vagy egyenesen csalárdak. A megjelenített hirdetések legfeljebb 15 százaléka helytelen. Ezután a botforgalom hirdetésmegjelenítései vannak (a bot egy olyan automatizált szoftver, amely a forgalmi számok vagy a SPAM-emberek növelésére használható), ami azt jelenti, hogy a fizikai felhasználónak sosem volt lehetősége látni a hirdetést. A hirdetési forgalom legfeljebb 60 százaléka származik ezekből a botokból. Végül pedig hirdetésmegjelenítés csalás. Ebben az esetben a gátlástalan felhasználók más hirdetések mögötti hirdetéseket elrejtenek, amelyek a hirdetési hálózatokat nagyobb CPM-ekkel rendelkező hirdetésekre becsapják.

Ez is növeli a hirdetésmegjelenítések számát, és még többet fizet a hirdetőknek. Erre Reid Tatoris kiváló cikkében olvashat.

Hogyan bontja meg a CPM a hirdetés költségeit a webhelyén

Tehát mondjuk, hogy van egy weboldala, és azt szeretné használni, hogy hirdetéseket szolgáltasson, és havonta pénzt szerezzen. Nos, le kell ülnie, és kitalálnia kell, hogy milyen havi jövedelmekkel leszel elégedett. Ha webhelye új, és viszonylag kevés a forgalma, nem fog sok pénzt keresni, így a CPM nagyon alacsony lesz. Ha webhelye nagy forgalmú, a CPM magasabb lesz.

Két különböző CPM-díjszabás létezik - fix és változó. A fix kamatlábak könnyebben kezelhetők, mivel határozott értékkel rendelkezik a létrehozott hirdetésmegjelenítések ellen. A változó CPM-ek egy kicsit nehezebb dolgozni, és ezek az árak eltérőek lesznek a webhely témája, az Ön országa, a hirdető stb. Alapján.

Tegyünk néhány gyors matematikát. Van egy weboldala, és havonta átlagosan 40 000 látogató van, havonta összesen 120 000 oldalmegtekintéssel. Milyen érdemes a honlapod?

Nos, az 5 dolláros CPM-en (ami kissé meghaladja a 2017-es átlagot), így kiszámítaná:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Többszöröse 12-re, és egy olyan webhelyet keres, amelynek értéke évi 7200 dollár értékű. Ha a webhelyek több millió oldalnézetét minden hónapban látja, akkor látni fogja, hogy a jövedelmező CPM-marketing egyes webhelyeken nyújtható. Valóban, a legsikeresebb YouTube-hozzájárulók évente több millió dollárt készítenek a YouTube által az oldalakról összegyűjtött hirdetési bevételek egy részéből.

Hogyan és hol kaphatunk CPM-hirdetési forgalmat

Ha elolvasta a fentieket, és érdeklődik a CPM-bevételek létrehozására webhelyén keresztül, a következő logikai kérdés az, hogy „hová kezdjem?”

Nem fogsz csak megközelíteni a cégeket, és felkérni őket, hogy kezdjenek hirdetéseket elhelyezni a webhelyén. Vannak olyan webhelyek és vállalkozások, amelyek az Önéhez hasonló webhelyek forgalmának kiszolgálására épülnek, és nagyon könnyen elkezdhetők.

A legjobbak közül néhány a következő:

  • UberCPM
  • AdBuff
  • Media.Net
  • Criteo
  • Technorati

Hozzon létre fiókokat ezek közül néhány és kísérletezzen. Ha talál egy olyan programot, amely kiegészíti a weboldalt, és jó bevételt hoz, ragaszkodjon hozzá.


Érdekes cikkek

Mit kell tudni a bányászati ​​munka keresése előtt?

Mit kell tudni a bányászati ​​munka keresése előtt?

Amit tudnia kell a bányászati ​​munka keresése előtt, beleértve a keresendő helyeket, a rendelkezésre álló munkaköröket, a rendelkezésre álló munkahelyeket, és így tovább.

A zenei felvételek kötelező mechanikai engedélyei

A zenei felvételek kötelező mechanikai engedélyei

Tudjon meg többet a zenei felvételek kötelező mechanikai engedélyeiről, beleértve azt is, hogy hogyan működnek a felhasználók és a szerzői jogok tulajdonosai között.

Hogyan készítsünk egy interjút a zeneiparban?

Hogyan készítsünk egy interjút a zeneiparban?

Az interjú számára a megfelelő felszerelés kiválasztása kihívást jelenthet. Íme tippek a megfelelő divat akkord feltárásához.

Mikor és hogyan kell bocsánatot kérni a munkahelyen

Mikor és hogyan kell bocsánatot kérni a munkahelyen

Az alábbiakban tippeket és tanácsokat adunk a munkáltatónak a munkahelyi keresés vagy a munka során történő elnézéséért, pl.

Mikor és hogyan kell közzétenni a fizetési követelményeit

Mikor és hogyan kell közzétenni a fizetési követelményeit

Annak érdekében, hogy elkerüljék az átvilágítást vagy alacsony fizetést, óvatosnak kell lennie, hogyan írja le a fizetés történetét és követelményeit.

Mikor és hogyan kell használni az Infographic Resume-t

Mikor és hogyan kell használni az Infographic Resume-t

Ha nem kell egy infographic folytatódni, és tippeket és trükköket kell létrehozni egy infographic folytatásához minden képzettségi szintre.